NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 2018/2019 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prevnext
szopietcee Raluca żyto skorupska etcee222 etcee6 prele

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :-) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

08:45-09:10

Kawa/Networking#

09:10-09:25

Otwarcie konferencji Ecommerce Universe 2018#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:25-09:45

Oszustwa w performance marketingu#

Płacisz wyłącznie za sprzedaż, leady lub dostarczony ruch? Rozliczenie za efekt tylko z pozoru jest bezpieczne dla reklamodawcy. Dowiedz się, jakie pułapki mogą na Ciebie czekać. Poznaj metody działania oszustów i dowiedz się, jak się przed nimi uchronić. 

Witold  Wrodarczyk

Witold Wrodarczyk

założyciel i dyrektor operacyjny, Adequate Interactive Boutique


09:45-10:30

How to deliver a truly Mobile First Strategy#

-Achieving a clearer understanding the mobile element of your customers’ purchase journey
-Restructuring your strategy, team and skills to reflect the shift to a mobile-first customer
-Ensuring engagement through making the mobile experience awesome
-Prioritising mobile checkout to ensure you maximise conversion opportunities
-Ensuring your email marketing strategy is effective in a mobile-first market
-Integrating your mobile-first strategy into your omnichannel initiatives to drive a seamless experience


Robin  Phillips

Robin Phillips

leader in retail, customer & omnichannel strategy and transformational change


10:30-11:00

Allegro - Program Monetowy i jego efekty#

Program Monetowy Allegro zaangażował 3 mln uczestników do potrojenia swoich wydatków na zakupy w serwisie.  W prezentacji opowiemy, jak projektowaliśmy i jak zarządzamy Monetami w Allegro, aby jego klienci w każdym miesiącu kupowali tyle, co w okresie świąt Bożego Narodzenia.

Michał  Markowski

Michał Markowski

business growth manager, Allegro.pl


11:00-11:30

Najczęstsze błędy związane z integracją płatności online#

Rynek e-commerce obraca się wokół oczekiwań i preferencji klienta. Chcąc sprostać oczekiwaniom konsumentów i pozostawić konkurencję w tyle, sprzedawcy muszą zapewnić kupującym maksymalnie komfortową, bezpieczną i szybką ścieżkę zakupową. Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o nowoczesne technologie w zakresie metod płatności ma bezpośredni wpływ na zatrzymanie obecnego konsumenta, jak i pozyskanie nowego. O tym, jak uniknąć najczęstszych błędów związanych z integracją płatności online, w oparciu o przykłady Partnerów serwisu Przelewy24.

Natalia  Wieczorek

Natalia Wieczorek

sales manager, Przelewy24


11:30-12:00

Kawa/Networking#

12:00-12:20

Social customer service#

54% konsumentów woli kontaktować się z firmami poprzez media społecznościowe zamiast emailem czy telefonicznie. Jednocześnie, obsługa klienta przez kanały społecznościowe jest sześciokrotnie tańsza niż obsługa telefoniczna. Wiele firm nadal jednak traktuje media społecznościowe wyłącznie jako kanały reklamowe. Tracą w ten sposób szansę na zwiększenie sprzedaży i podniesienie efektywności procesów obsługi klienta. Odpowiedzią na ten problem jest wdrożenie Social Customer Service oraz odpowiednich narzędzi systematyzujących i usprawniających ten proces w firmie.


12:20-12:40

Szybki Time to Market, czyli jak aktualizować system 3 razy dziennie?#

Marki sprzedające online zmagają się z problem wersjonowania systemów e-commerce. Aktualizacja systemu sprzedaży to często wiele godzin pracy programistów związanych z integracją zmian w kodzie, co może kolejno generować wysokie koszta. Rynek e-handlu stale się zmienia, ciągle rosną oczekiwania i potrzeby klientów. W zawrotnym tempie pojawiają się nowe rozwiązania systemów e-commerce. Aktualna wersja systemu to kluczowy element, aby odnieść sukces w sprzedaży. Jak więc mieć zawsze aktualną wersję systemu, czyli móc w pełni odpowiedzieć na oczekiwania klientów? Odpowiedzią jest metodologia wytwarzania kodu - continuous integrations.

Krystian  Huptys

Krystian Huptys

key account sales manager, i-systems


12:40-13:00

15 psychologicznych trików jak przyspieszyć decyzje zakupowe klienta i zwiększyć jego lojalność#

Zakupy w Internecie są coraz bardziej popularne, można kupić on-line już niemal wszystko. Wraz z wzrostem popularności, rośnie też liczba konkurencji. Każdy sprzedawca szuka sposobu na przyciągnięcie klienta i realizację zamówienia, najlepiej z jak najwyższym ROI. Jak tego dokonać? Sekret tkwi w tym, by wykorzystać odpowiednie bodźce. Technik jest wiele, cel jeden – zachęcić internautę, by dokonał zakupu teraz, zamiast odkładać decyzję na później.


13:00-13:20

Własny użytkownik to najlepszy użytkownik, czyli ile możesz stracić stawiając jedynie nowych?#

Pozyskiwanie nowych użytkowników jest niezwykle istotne, jednak bez dobrego pomysłu na ich dalszą aktywizację staje się marnotrawstwem budżetu. Jak uporządkować rozproszony i nieuporządkowany komunikat marketingowy, który nie działa na konsumenta XXI wieku? W jaki sposób dotrzeć skutecznie do konsumenta na każdym etapie jego kontaktu z marką? Odpowiedzią jest Marketing Automation.

Michał  Salamon

Michał Salamon

senior project manager, SalesTube


13:20-13:40

7 taktyk wykorzystania e-mailingu w e-commerce#

Aż 75% koszyków jest porzucanych przez kupujących (Baymard Institute). Jak zwiększyć ruch, liczbę klientów, sprzedaż i leady kontaktowe? Jak w tym celu wykorzystać znany i lubiany, aczkolwiek często nieefektywnie wykorzystywany kanał, jakim jest e-mail? Podczas mojej prelekcji przedstawię kilka trików jak maksymalnie wykorzystać kampanie e-mailingowe w e-commerce i nie tylko. Człowiek, technologia i komunikacja, czy składowe niezbędne do skutecznych i efektywnych działań online.


13:40-14:00

Nieustająca moda na last-click? Programmatic jako kanał wspomagający sprzedaż#

Wiele podmiotów e-commerce uważa, że "jedyną słuszną" metodą przypisywania konwersji dla źródeł płatnych jest last-click. Czy tak rzeczywiście jest i czy w ogóle warto rozważyć inne modele niż tylko atrybucję ostatniego kliknięcia? Jakie są podejścia alternatywne oraz jakie mają wady i zalety?

Jan  Piotrowski

Jan Piotrowski

programmatic buying manager, SalesTube


14:00-14:20

Automatyzacja i narzędzia w sprzedaży. ABC nowoczesnego handlowca#

Jak skutecznie projektować procesy sprzedażowe. Wpływ braku automatyzacji na wyniki zespołu.


14:20-15:00

Obiad/networking#

15:00-15:20

Narzędzia i usługi wspierające pracę managera e-commerce managera#

Podczas prezentacji przedstawione zostaną narzędzia z których korzystają osoby odpowiedzialne za działania operacyjne i rozwój kanału eCommerce zarówno na rynku B2B jak i B2C. Wśród zaprezentowanych narzędzi znajdują się systemy analityczne, rozwiązania wspierające budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, aplikacje pozwalające na bieżące wsparcie techniczne rozwijanych platform online oraz platformy wspomagające zarządzanie firmą i współpracownikami o zróżnicowanych kompetencjach i wynikającym z tego stylu pracy.

Konrad Zach

Konrad Zach

założyciel i CEO, thinkHUB


15:20-15:40

Ceny dynamiczne w e-Commerce – zastosowania, wyzwania, ograniczenia#

-Dynamic Pricing – od czego może i powinna zależeć cena jaką oferujemy klientowi w Internecie.
-Jak w realnych sytuacjach możemy wykorzystać informacje o współkupowaniu, elastyczności i cross elastyczności produktów?
-Dynamic pricing bazujący na historii klienta – wielka szansa dla zwiększenia sprzedaży. Jak RODO i sytuacja wokół Facebooka może zmienić ten obraz?
-Dynamic pricing a problem spójności pomiędzy kanałami dystrybucji.
-Dostępne narzędzia: źródła danych i oprogramowanie.

Piotr  Jastrzębski

Piotr Jastrzębski

partner, pricingLAB


15:40-16:00

Jak marketing automation zmienia się dzięki sztucznej inteligencji i zaawansowanej analityce danych #

Rynek Marketing Automation jest coraz częściej sterowany danymi. Czasy, kiedy cały ten proces był w pełni uzależniony od doświadczenia i intuicji ekspertów, już dawno minęły. Najlepszym tego przykładem jest dziedzina eCommerce, w której zachowania konsumentów i środowiska szybko się zmieniają oraz są zależne od wielu czynników. 

Nadszedł czas, kiedy systemy uczące się (machine learning) stają się poważnym fundamentem dobrze dopasowanej komunikacji, która zapewnia najlepsze rezultaty. Dowiedz się jak sztuczna inteligencja i machine learning redefiniują współczesny marketing na przykładach zrealizowanych wraz z klientami SALESmanago.


Konrad  Pawlus

Konrad Pawlus

współzałożyciel oraz chief technology officer, SALESmanago


16:00-16:40

Co oznacza RODO dla Twojego biznesu w praktyce?#

Właśnie mijają dwa lata, które przedsiębiorcy otrzymali na dostosowanie się do nowych zasad ochrony danych osobowych. Jak będzie wyglądała rzeczywistość po 25 maja? Co można jeszcze zrobić, aby spełnić wymagania RODO? Co jest najtrudniejsze w praktyce w takim wdrożeniu? Na te pytania postaram się odpowiedzieć podczas wykładu.

Agata  Kowalska

Agata Kowalska

radca prawny, partner zarządzający, Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy


16:40-16:50

Zakończenie konferencji Ecommerce Universe 2018#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


//