NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 2018/2019 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prevnext
szopietcee Raluca żyto skorupska etcee222 etcee6 prele

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Grzegorz  Berezowski

Grzegorz Berezowski

CEO, NapoleonCat.com

Twórca i CEO NapoleonCata, platformy ułatwiającej zarządzanie marką w mediach społecznościowych. Wcześniej współtworzył agencję reklamową 180heartbeats + JUNG v. MATT, w której obejmował stanowisko Dyrektora Strategii. Absolwent trzech uczelni wyższych. Posiada czarny pas w judo.

Filip  Duszczak

Filip Duszczak

founder i CEO, InStream Group

Doświadczony handlowiec, konsultant biznesowy z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu i automatyzacji sprzedaży. Poza prowadzeniem biznesu interesuje się wykorzystaniem technologii w sprzedaży oraz mentoruje i wykłada w tym zakresie.

Roman  Grygierek

Roman Grygierek

CEO, INIS

Pasjonat technologii i komunikacji online nastawionej na efekt. Z INIS związany od powstania spółki, czyli 2010 roku, w branży marketingowej od 15 lat. Rozwinął zespół z kilku do kilkudziesięciu osób – pomysłowych indywidualności, których wspólną cechą jest pasja do pracy. Pomimo pełniącej funkcji, blisko każdego elementu tworzącego spółkę: rozwoju technologii, sprzedaży, realizacji a także marketingu. Dbający o starup-ową atmosferę szybko rozrastającej się firmy. Odpowiedzialny za współpracę z największymi domami mediowymi i agencjami. Wierzący, że działania online można w przystępny sposób przybliżyć każdemu biznesowi. Prelegent m.in. Forum IAB, InternetWeek, InternetBeta, Targów eHandlu oraz autor licznych publikacji i komentarzy, m.in. nowymarketing.pl, Magazyn Online, Marketer+, Harvard Business Review.

Krystian  Huptys

Krystian Huptys

key account sales manager, i-systems

Specjalista od łączenia potrzeb biznesowych wielkich marek handlowych z rozwiązaniami systemów sprzedaży. Z branżą e-commerce związany od 10 lat. Pod banderą i-systems od 5 lat współpracuje z kluczowymi dla firmy klientami w zakresie wdrażania i rozwoju dedykowanych systemów e-commerce. Brał czynny udział w rozwoju sklepów internetowych takich brandów jak: New Balance Polska, Bates, Vistula, Wólczanka, W.KRUK, Hendi, R-GOL.com czy Big Star.

Piotr  Jastrzębski

Piotr Jastrzębski

partner, pricingLAB

Ekonomista, matematyk specjalizujący się w problematyce pricingu na styku biznesu, data mining i business intelligence. Głównym obszarem zainteresowania Piotra jest wpływ decyzji pricingowych i marketingowych na rentowność i wartość firmy. Wieloletnie doświadczenia biznesowe wyniósł m.in. z BRE Corporate Finance, ITI Neovision, TVN, Optimus, Novitus, Krakowska Fabryka Armatur, PZU. Ukończył Wydział Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej oraz studia magisterskie na Uniwersytecie Salford w Wielkiej Brytanii. Absolwent programu Executive MBA: University of Warsaw – University of Illinois.

Agata  Kowalska

Agata Kowalska

radca prawny, partner zarządzający, Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy

Specjalizuje się w transakcjach fuzji i przejęć, obsłudze prawnej inwestycji VC/PE oraz w prawie spółek. Ma wieloletnie doświadczenie w doradztwie związanym z ochroną praw własności intelektualnej, e-commerce oraz danych osobowych. Jest ekspertem legislacyjnym i mediatorem Izby Gospodarki Elektronicznej. Współpracuje z funduszami inwestycyjnymi oraz startupami, głównie z branży nowych technologii. Prowadzi liczne szkolenia i warsztaty dla przedsiębiorców, w szczególności z zakresu prawa Internetu, ochrony własności intelektualnej, danych osobowych oraz umów inwestycyjnych. Publikuje artykuły eksperckie. Zasiada w radach nadzorczych spółek z branży nowych technologii (np. Salesmanago) oraz w holdingu tłumaczeniowym notowanym na Giełdzie - Summa Linguae S.A. Zasiadała w Zarządzie, a następnie była Przewodniczą Rady Nadzorczej Lechii Gdańsk SA. Obecnie jest członkiem Izby ds. Rozwiązywania Sporów Sportowych przy PZPN.

Michał  Markowski

Michał Markowski

business growth manager, Allegro.pl

Od 12 lat bierze udział w zmianach biznesowych i produktowych na Allegro. Tworzył system komentarzy, aktywację online, centrum sporów.  Kierował bezpieczeństwem transakcji.  Zmieniał zasady handlu w serwisie m.in przez zmianę reguł prezentacji oferty i zdjęć. Odpowiadał za promocje cennikowe dla B2C i C2C.  Autor programu bonusowego Allegro Monety. Historyk kultury, wykładowca akademicki e-commerce oraz historii filmu, gamedesigner. 

Konrad  Pawlus

Konrad Pawlus

współzałożyciel oraz chief technology officer, SALESmanago

Karierę zawodową rozpoczął ponad 10 lat temu, angażując się w rozwój unikalnych rozwiązań do prognozowania finansowego, opartego na modelach ekonometrycznych. W 2005 roku dołączył do Działu Rozwoju Oprogramowania spółki OpSource z siedzibą w Irlandii, gdzie odpowiadał za rozwój aplikacji OpSource Cloud™ i rozwiązań billingowych SaaS. W 2009 roku dołączył do amerykańskiego Sabre – największego na świecie dostawcy oprogramowania – jako Technical Team Leader, gdzie był odpowiedzialny za rozwój jednego z największych na świecie portali turystycznych Virtually There. Następnie w roli Software Development Supervisor kierował projektem Traveler Notification Center obsługującego dziesiątki linii lotniczych z całego świata. Konrad Pawlus jest zapalonym pasjonatem i praktykiem wykorzystania metodologii Agile. W SALESmanago kieruje zespołem Software Development – grupą najwyższej klasy inżynierów i programistów tworzących rozwiązania informatyczne automatyzujące marketing.

Robin  Phillips

Robin Phillips

leader in retail, customer & omnichannel strategy and transformational change

A Board level retail leader with deep digital experience. Robin has a successful track record of delivering Omnichannel transformation, whilst driving growth and profits in the most challenging and competitive of retail markets. His passion is in devising winning Brand and Customer strategies, building and implementing the Solutions needed across Digital, Retail, Product, Marketing, IT and HR, aligning the whole organisation to deliver the Omnichannel P&L. Robin has a unique track record of delivery in this space at his previous roles at John Lewis, Waitrose, Boots and Kurt Geiger.

Jan  Piotrowski

Jan Piotrowski

programmatic buying manager, SalesTube

Ekspert w zakresie programmatic buying z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingu cyfrowego, zarówno po stronie zakupu jak i sprzedaży mediów. Prowadzi działania dla wielu klientów e-commerce wykorzystując do tego różne technologie DSP oraz narzędzia wspierające. W branży od roku 2012.

Łukasz  Plutecki

Łukasz Plutecki

CEO, AtomStore

Współwłaściciel firmy NetArch, specjalizującej się we wdrożeniach systemów e-commerce oraz marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Od 2011 zarządza rozwojem systemu AtomStore, czyli platformy e-commerce klasy premium. Autor wielu artykułów między innymi w serwisie eKomercyjnie.pl, współautor książek “E-Commerce Manager”, “Sklep internetowy od A do Z” oraz najbardziej aktualnej pozycji czytelniczej poświęconej prowadzeniu biznesu w sieci „Konwersja w e-commerce”. Prowadzi także bloga o e-commerce pod adresem www.plutecki.net.

Michał  Salamon

Michał Salamon

senior project manager, SalesTube

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Związany z branżą marketingową i e-commerce od kilku lat. Swoje doświadczenie zdobywał przy budowie strategii mediowych dla klientów z praktycznie wszystkich branż. Obecnie rozwija kompetencje SalesTube w zakresie wdrażania systemów i budowy ścieżek Marketing Automation.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Natalia  Wieczorek

Natalia Wieczorek

sales manager, Przelewy24

Absolwentka Wydziału Chemii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z branżą e-commerce związana od kilku lat. Prelegentka podczas licznych imprez branżowych oraz szkoleń. Doświadczenie z zakresu obsługi klienta i realizacji planów sprzedażowych zbudowane podczas 6 letniego stażu pracy aktywnie wykorzystuje do pozyskiwania i budowanie relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami serwisu Przelewy24.

Witold  Wrodarczyk

Witold Wrodarczyk

założyciel i dyrektor operacyjny, Adequate Interactive Boutique

Założyciel i dyrektor operacyjny agencji Adequate Interactive Boutique. Certyfikowany specjalista Google AdWords, Analytics i Double Click. Ekspert w dziedzinie optymalizacji i ekonomiki reklamy online. Absolwent Politechniki Warszawskiej. Doradca inwestycyjny. 

Konrad Zach

Konrad Zach

założyciel i CEO, thinkHUB

Ekspert e-commerce z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowie i realizacji strategii e-commerce w Polsce oraz regionie CEE. Przez ponad 7 lat odpowiadał za rozwój obszaru online w FK Olesiejuk, będącej wiodącym dystrybutorem książek i multimediów w Polsce. Współtwórca i dyrektor zarządzający kilku sklepów internetowych m.in. swiatksiazki.pl . Przez ostanie 3 lata odpowiedzialny za realizację strategii e-business i marketplace w ABC Data S.A., wiodącej spółce dystrybucyjnej IT działającej w regionie CEE. Założyciel i CEO agencji thinkHUB, specjalizującej się w kreowaniu strategii e-commerce dla firm działających na rynku B2B i B2C. Poza działalnością komercyjną aktywnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako mentor e-commerce akceleratora WAW.ac oraz wykładowca przedmiotów związanych z handlem internetowym na Akademii Leona Koźmińskiego.

//